Reparatie bij ons melden

Reguliere reparatieverzoeken kunt u doorgeven via onderstaand formulier. Spoedreparaties kunt u telefonisch aan ons doorgeven via het telefoonnummer: (0492) - 508 888. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. Voorafgaand aan de reparatie wordt telefonisch met u besproken, door ons of de aannemer, welke richtlijnen we hanteren vanwege het coronavirus om de reparatie te kunnen uitvoeren. Lees hier meer over onze aangepaste dienstverlening vanwege het coronavirus.

Geen warm water of verwarming?
Een storing aan uw cv-installatie kunt u rechtstreeks melden bij de cv-installateur. Het telefoonnummer vindt u op de cv-ketel of warmtepomp.

Verstopping?
Een verstopping kunt u rechtstreeks melden bij Adriaans Riolering- en Ontstoppingbedrijf, telefoonnummer (0492) 661747.

Storing aan watervoorziening, kabel en telefoon?
Neem contact op met het drinkwaterbedrijf of uw netwerkbeheerder.

Reparatie wanneer uitvoeren?
Overige reparaties geeft u eenvoudig aan ons door via onderstaand formulier. U kunt ook aangeven wanneer u thuis bent om de reparatie te laten uitvoeren. Hiervoor neemt de aannemer telefonisch contact met u op.

Onderhouds-ABC
Twijfelt u of uw reparatieverzoek tot het eigen onderhoud behoort of tot het onderhoud door Woonpartners? In het Onderhouds-ABC kunt u zien welke werkzaamheden onder uw eigen verantwoordelijkheid vallen.