Afkoelen bij Woonpartners op deze warme vrijdag 26 juni
Vrijdag 26 juni was Woonpartners koelteplek. Iedereen was van 8.30 tot 17.00 uur welkom om bij ons in de Gasterie af te koelen.
Had u het thuis te warm? Of was u in de buurt en had u behoefte aan verkoeling? Dan kon u komen afkoelen in onze Gasterie. Wij waren geopend van 8.30 tot 17.00 uur voor iedereen die behoefte had aan verkoeling.
U kon bij ons:
- Rustig zitten
- Werken
- Wat drinken
Ook morgen behoefte aan verkoeling? Kijk dan hier welke plekken in uw buurt op zaterdag 27 juni verkoeling bieden.