Spring naar inhoud

Inloggen op het huurdersportaal

Kijk hier hoe u inlogt via uw laptop en hier via uw telefoon.

Chat met ons

Heeft u de live chat van Woonpartners al eens gebruikt? Op www.woonpartners.nl vindt u tijdens kantooruren een knop waarmee u snel en gemakkelijk in contact komt ons. “We hebben deze functie sinds eind 2023 en het bevalt de huurders en ons erg goed”, vertelt Rachid Amara, klantadviseur. “Mensen reageren enthousiast als ze merken hoe snel ze via de chat een vraag beantwoord krijgen.”

Chat met ons

Heeft u de live chat van Woonpartners al eens gebruikt? Op www.woonpartners.nl vindt u tijdens kantooruren een knop waarmee u snel en gemakkelijk in contact komt ons. “We hebben deze functie sinds eind 2023 en het bevalt de huurders en ons erg goed”, vertelt Rachid Amara, klantadviseur. “Mensen reageren enthousiast als ze merken hoe snel ze via de chat een vraag beantwoord krijgen.”

Het werkt vrij eenvoudig. Op de website van Woonpartners staat rechts onderaan een paarse knop met de tekst ‘Chat met ons’. Als u daarop klikt, wordt u eerst gevraagd uw naam en e-mailadres in te vullen. Daarna kiest u het onderwerp dat het beste bij uw vraag past. Dit deel van de chat is nog automatisch. “Op sommige vragen is ook heel snel automatisch een antwoord te geven”, aldus Rachid. Dat is bijvoorbeeld zo als u een storing aan de cv-ketel wilt melden, in dat geval krijgt u meteen het telefoonnummer van de installateur met wie u contact kunt opnemen. Bij andere vragen wordt u in contact gebracht met een medewerker van Woonpartners.

Persoonlijk contact

Zodra een medewerker beschikbaar is, ziet u de naam van de medewerker in beeld. U ziet het ook als die aan het typen is. Dankzij het persoonlijke contact is het mogelijk om uw vraag snel helder te krijgen en de juiste antwoorden te geven. Als het nodig is, kunt u ook bijlages toevoegen, zoals een foto. “Mensen die het spannend vinden om de telefoon te pakken, vinden de chatfunctie heel fijn”, weet Rachid. “En mensen die niet zo goed zijn in de Nederlandse taal kunnen op deze manier met ons communiceren door een vertaalapp als Google Translate te gebruiken.” Als het chatgesprek beëindigd is, krijgt u de mogelijkheid om het ‘transcript’ (de letterlijke weergave van de chat) te printen of naar uzelf te mailen. Als dat niet nodig is, kunt u de chat gewoon afsluiten.

Probeer het eens

Onze klantadviseurs zitten op maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.00 uur en op vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur voor u klaar.