Procedure "Ik ben niet tevreden"

Wij maken werk van uw klacht
Bij Woonpartners doen we ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan weten. Dan kunnen wij samen naar een passende oplossing zoeken en kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Niet tevreden?
Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers de kans krijgen om uw ontevredenheid samen met u op te lossen. Lukt het niet om samen tot een passende oplossing te komen? Dan kunt u dit schriftelijk bij ons aangeven.

Geef aan ons door als u niet tevreden bent
Door het invullen van het formulier "Ik ben niet tevreden" geeft u dit aan ons door.

We nemen uw melding in behandeling
We laten u altijd binnen 2 werkdagen weten wat u van Woonpartners kunt verwachten.

Uitspraak
Op basis van uw informatie en die van de betrokken medewerker beslist Woonpartners welke oplossing we bieden. U ontvangt binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie met de geboden oplossing. Als we meer tijd nodig hebben voor het afhandelen van de melding, dan laten we dit altijd aan u weten.

Toch niet tevreden met de geboden oplossing?
U kunt dan bezwaar maken. Dit doet u door schriftelijk aan te geven waartegen u bezwaar maakt. U geeft dan aan waarom u het niet eens bent met het antwoord van Woonpartners. Ook dit kunt u doorgeven door het invullen van het formulier "Ik ben niet tevreden". Uw melding wordt dan nogmaals besproken en u krijgt binnen 10 werkdagen een schriftelijke reactie.

Niet eens met de uitkomst?
Dan wordt uw melding, dat u niet tevreden bent, een geschil. Dit geschil kunt u ter beoordeling voorleggen aan de Onafhankelijke Regionale Geschillencommissie. Meer informatie hierover vindt u hier.