Klachtenprocedure

Wij maken werk van uw klacht
Bij Woonpartners doen we ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan weten. Dan kunnen wij samen naar een passende oplossing zoeken en kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Hier leest u de werkwijze met betrekking tot het indienen van een klacht over het contact met onze medewerker, de service van Woonpartners of de uitvoering van onze regels.

Niet tevreden?
Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers de kans krijgen om uw ontevredenheid samen met u op te lossen. Lukt het niet om samen tot een passende oplossing te komen? Dient u dan een formele klacht bij ons in.

publishedMedia/d310e621ba998485b650c7c68e1cbc53.png?timestamp=2018-03-23 12:42:47.767

Meld uw klacht bij Woonpartners
Een klacht gaat over het contact met onze medewerker, de service van Woonpartners of de uitvoering van onze regels. U kunt uw klacht via het klachtenformulier aan ons doorgeven.

publishedMedia/4c0d0e46f1bfcbf540ef43d472d52b19.png?timestamp=2018-03-23 12:42:55.177

We nemen uw klacht in behandeling
Wij nemen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op om uw klacht door te spreken. Hierna neemt de medewerker uw klacht in behandeling.

publishedMedia/99f07636a417170e29b7b0663920cd18.png?timestamp=2018-03-23 12:42:59.403

Uitspraak
Op basis van uw informatie en die van de betrokken medewerker beslist Woonpartners welke oplossing we bieden. U ontvangt binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie met de geboden oplossing. Als we meer tijd nodig hebben voor het afhandelen van de klacht, dan laten we dit altijd aan u weten.

publishedMedia/9fff64b25305a5524357f7953f87f2fa.png?timestamp=2018-03-23 12:43:04.183

Toch niet tevreden met de geboden oplossing?
Bent u niet tevreden met de geboden oplossing, stuur dan een brief naar onze algemeen directeur. Hij neemt dan alles nogmaals in overweging en u krijgt binnen 10 werkdagen een schriftelijke reactie.

publishedMedia/9a62a0c6e00f7377bb16e460bb0beedf.png?timestamp=2018-03-23 12:43:08.990

Niet eens met de uitkomst?
Dan noemen we de klacht een geschil. Een geschil kunt u ter beoordeling voorleggen aan de Onafhankelijke Regionale Geschillencommissie. Deze commissie is er voor alle klanten die de interne klachtenprocedure hebben doorlopen, maar er samen met ons niet uitkomen. Meer informatie hierover vindt u hier.

publishedMedia/10116f77d888d387c337d3fb5172a218.jpg?timestamp=2018-03-28 12:35:00.763