Niet tevreden

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over ons of over een bedrijf dat in opdracht van ons werkt. We horen dat graag van u.

Een klacht doorgeven
U kunt uw klacht eerst bespreken met de medewerker die uw vraag of melding behandelde. Zo kan hij of zij direct op het probleem reageren en samen met u naar een oplossing zoeken. Lukt het niet om samen met de medewerker tot een passende oplossing te komen? Dient u dan een formele klacht bij ons in. U kunt uw klacht indienen via de knop "naar het klachtenformulier".

Naar het klachtenformulier

Procedure
Wat gebeurt er al u een klacht indient? Dit leest in onze klachtenprocedure.

Onze klachtenprocedure verder uitgelegd

Soorten meldingen

Niet elke melding is een klacht. Er zijn ook andere meldingen.

publishedMedia/10116f77d888d387c337d3fb5172a218.jpg?timestamp=2018-03-28 12:35:00.763