Niet tevreden

Wij doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar het kan gebeuren dat u niet tevreden bent over ons of over een bedrijf dat in opdracht van ons werkt. We horen dat graag van u. Dit zien wij als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Zo kunnen we u in de toekomst beter helpen.

Een klacht doorgeven
U kunt uw klacht eerst bespreken met de medewerker die uw vraag of melding behandelde. Zo kan hij of zij direct op het probleem reageren en samen met u naar een oplossing zoeken. Lukt het niet om samen met de medewerker tot een passende oplossing te komen? Dient u dan een formele klacht bij ons in. U kunt uw klacht indienen via de knop "naar het klachtenformulier".

Naar het klachtenformulier

Werkwijze
Wat gebeurt er al u een klacht indient?

  • de klacht wordt geregistreerd en u ontvangt u een e-mail met een bevestiging;
  • binnen enkele werkdagen nemen wij contact met u op om uw klacht door te spreken;
  • uw klacht wordt intern uitgezet;
  • binnen 10 werkdagen ontvangt u van ons een reactie met de geboden oplossing. Soms kan het zijn dat we meer tijd nodig hebben voor de afhandeling van uw klacht. Dit laten we dan op tijd aan u weten.


Onze klachtenprocedure verder uitgelegd

Soorten meldingen

Niet elke melding is een klacht. Er zijn ook andere meldingen. Wanneer gebruikt u welk formulier?

Overlast
Bijvoorbeeld als de buren lawaai maken.
Overlast melden

Reparaties
Bijvoorbeeld als de kraan kapot is.
Reparatie melden

Woonfraude
Bijvoorbeeld illegale inwoning of hennepteelt
Woonfraude melden

Schoonmaak- en groenonderhoud
Bijvoorbeeld als de gemeenschappelijke ruimte niet is schoongemaakt
Melding schoonmaak of groenonderhoud
publishedMedia/10116f77d888d387c337d3fb5172a218.jpg?timestamp=2018-03-28 12:35:00.763